Handelsbetingelser
Betaling:
Rugged Gear modtager betaling med Visa, Visa-Dankort & Mastercard, når vi har registreret indbetalingen, sender vi varen.
Levering:
Rugged Gear leverer fragtfrit med GLS til pakkeshop. Såfremt en specifik pakkeshop ønskes, bedes dette noteres ved ordreaflæggelsen.
Rugged Gear leverer typisk indenfor 1-3 hverdage. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid under ferie hos Rugged Gear.
Returnering/ombytning:
Rugged Gear yder 14 dages returret på alle varer fra modtagelsesdagen, såfremt de er i samme stand som ved modtagelsen.
Inden 14 dage fra modtagelsen skal vi meddeles om, at du ønsker at fortryde/ombytte dit køb.
OBS! Ved returnering bedes du pakke varerne forsvarligt ind og der må ikke klistres returlabel direkte på originalemballagen. Herunder er du ansvarlig for at pakke returvaren hensigtsmæssigt ind, så den ikke beskadiges under transport.
Udgiften til returnering/ombytning tilfalder dig. Vi betaler til gengæld for fragten ved forsendelse af nye ombyttet vare.
Returvarer sendes til:
Rugged Gear
Staktoften 22A
2950 Vedbæk
Reklamation:
Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl. Således dækker reklamationsretten ikke skader eller slitage, der er direkte eller indirekte opstået som følge af ringe vedligeholdelse eller direkte beskadigelse.
OBS: Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Med andre ord; normal slitage som opstår ved brug af fodtøj klassificeres ikke som en reklamation. Bare for at gøre det helt klar - der kan ikke reklameres over, at ens barn har brugt sit fodtøj som bremse på løbehjul eller løbecykel.
Reklamation vedr. fejl og mangler, som har været tilstede, da varen blev solgt, skal meddeles til Rugged Gear i rimelig tid efter varens modtagelse.
Kontakt os på info@ruggedgear.dk inden du selv returnerer varer, så vi kan afhjælpe problemet.
Skulle vi ønske en defekt vare retur, vil vi per mail sende dig en returlabel.